whatsapp

خدمات حقوقی در دبی

4.5/5 - (11 امتیاز)

خدمات حقوقی در دبی : اکنون که دبی به یکی از جذاب ترین مقاصد در منطقه خاورمیانه جهت زندگی و کار و تجارت بدل شده است افراد زیادی تصمیم به مهاجرت به امارات گرفته قصد دریافت اقامت خود در دبی را دارند. تاسیس یک شرکت و شروع یک کسب و کار در دبی نیازمند انجام تمام کارهای اداری لازم و دریافت مجوز ها از سازمان های مربوطه و البته پشت سر گذاشتن مراحل حقوقی است. از این رو بسیاری به دنبال دریافت خدمات حقوقی حرفه ای هستند تا کار های خود را بدون نگرانی و به راحتی انجام دهند.

چنانچه قصد ثبت شرکت و یا تمدید لایسنس تجاری در دبی را دارید می توانید به این بخش مراجعه کنید.

خدمات حقوقی در دبی

داشتن یک وکیل با تجربه پایه یک در دبی کار های شما را را سرعت بخشیده و از آن جا که در زمینه های مختلفی می تواند امر وکالت را انجام دهد مطمئنا برای شما مفید واقع خواهد شد. برخی از زمینه هایی که یک وکیل پایه یک قادر به فعالیت در آنها است عبارتند از :

وکیل خانواده

در اموری مانند وراثت، مهریه، حضانت کودکان و…

وکیل ملکی

تنظیم سند رسمی، الزام به اخذ پایان کار، وقف، سرقفلی، قرارداد اجاره و …

وکیل مهاجرت

راهنمای شما در تمام امور مهاجرتی است.

وکیل مالیاتی

برای پیشگیری از محکوم شدن به جرایم سنگین مالیاتی و پیشبرد امور مالیاتی شما

وکیل ثبت احوال

برای تغییر نام و نام خانوادگی حذف نام همسر از شناسنامه و انجام امور گواهی فوت …

وکیل شرکت‌ها

ثبت شرکت٬ دریافت ضمانتنامه های بانکی، ثبت برند ٬ تشکیل پرونده های مالیاتی و….

وکیل ایرانی در دبی

طبیعتا داشتن یک وکیل ایرانی که همزبان شماست و شما می توانید به راحتی و به طرق مختلف با ایشان ارتباط برقرار کنید مزیت محسوب می شود به خصوص اگر هنوز به زبان انگلیسی تسلط کافی را نداشته باشید و از نظر کاری نیاز دارید هرچه سریعتر کارهای حقوقی خود را انجام دهید.

اگر نیازمند یک وکیل پایه یک ایرانی در دبی هستید می توانید با الو دفتر تماس بگیرید تا ما مجرب ترین وکلای ساکن دبی یا تهران را به شما معرفی کنیم.

وکیل پایه یک در دبی

فرایند استخدام یا گرفتن وکیل در دبی و خدمات حقوقی در دبی را می توانید به الو دفتر بسپارید، ‌این مجموعه وکلایی با سابقه درخشان را به شما معرفی کرده و خدمات مالی، حسابداری و حقوقی را برای ایرانیان در کشور امارات تسریع و تسهیل می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *