whatsapp

پرداخت قبض در دبی

4.8/5 - (11 امتیاز)

پرداخت قبض در دبی از جمله خدمات مجموعه الودفتر است. همچنین شما می‌توانید پرداخت مالیات ها، قبوض شارژ، تلفن، رسید و… را از طریق مجموعه الو دفتر و بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل انجام دهید. 

پرداخت قبوض در امارات

این مجموعه ارائه دهنده ی انواع خدمات اداری، مالی، حقوقی و … به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد و در این برهه ی زمانی خدمات پرداخت قبض در دبی (دولتی شخصی و شرکتی) را برای شما عزیزان انجام می دهد. شاید به دلایل مختلف امکان رفت و آمد به کشور امارات متحده عربی را نداشته باشید و به دنبال یک کارگزار برای انجام امور اداری ، مالی و … هستید ، در این صورت می توانید مطالبات و واریزی های خود را به ما محول کرده و در سریعترین زمان ممکن قبوض خود را پرداخت نمایید.

پرداخت در ایران و یا حواله 

جهت پرداخت قبض در امارات می توانید وجه خود را از طریق صرافی ها به حساب ما حواله کرده و یا در ایران معادل آن را به ریال پرداخت نمایید.

وصول مطالبات در دبی

مسئله دیگری که امروزه در امور مالی ایرانیان فعال در دبی مطرح می باشد وصول مطالبات است، با توجه به محدودیت های رفت و آمد چنانچه نیاز به خدمات وصول مطالبات در دبی دارید می توانید آن را به مجموعه الو دفتر بسپارید.

جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات مالی و حسابداری در دبی می توانید از طریق واتس اپ یا تماس مستقیم با همکاران ما در الو دفتر ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *