whatsapp

واردات قطعات بی ام و از دبی

5/5 - (1 امتیاز)

امارات دارای بازارهای بزرگ قطعات نو، دست دوم ، اورجینال و تقلبی در خاورمیانه می باشد. به دلیل نزدیکی به ایران و در نتیجه به صرفه بودن هزینه های حمل و نقل بهترین انتخاب می باشد. در صورتی که قصد واردات قطعات بی ام و، از دبی را دارید می توانید امور خرید، ترخیص و هماهنگی های حمل و نقل را با سفر به امارات به عمل رسانید. در غیر این صورت تنها با سفارش قطعه مورد نظر به الودفتر تمام مراحل واردات را به ما سپرده و بدون دغدغه سفارش را درب منزل تحویل بگیرید.

واردات قطعات bmw از امارات

قطعات بی ام و در انواع مختلف

جهت سفارش یا خرید قطعات فابریک bmw، لوازم استوک، زیر بندی، جلو بندی، گیر بوکس و قطعات بدنه انواع بی ام و، امارات گزینه مناسبی می باشد.

لوازم یدکی تمام اواع بی ام و از جمله E46-E90-E93-E60-E64-E66-X3-X6-Z4-F10-F25-F30 در بازار دبی یافت می شود، تنها باید به این موضوع توجه شود که آیا مجوز صادر شدن از امارات را داشته  باشند.

از دیگر قطعات موجود در بازار دبی می توان به شیشه جلو، شیشه عقب، سپر، گلگیر، شمع، لنت ترمز، فیلتر هوا، کاپوت، چراغ جلو و چراغ خطر عقب، میل فرمان ، کمک جلو و عقب ، رینگ چرخ ، لوازم اسپرت و لوکس، موتور و … اشاره کرد.

حمل از دبی

با توجه به خظوط ارتباطی ایران و دبی سفارش شما به دو روش هوایی یا دریایی ارسال خواهد شد.

محصولاتی که به صورت غیر مستقیم و به واسطه الودفتر وارد کشور می شوند تحت پوشش بیمه این مجموعه قرار می گیرند.

پس از رسیدگی به امور باربری می بایست به جمع آوری مدارک مربوط به گمرک نیز بپردازید که شامل گواهی بازرسی، گواهی مبدا، بیمه نامه، بارنامه و … می باشند. در این موارد با مراجعه به مطلب واردات قطعات خودرو اطلاعات جامع تری به دست خواهید آورد.
نکات واردات قطعات بی ام و از امارات

واردات قطعات بی ام و از دبی

  • توصیه می شود پیش از اقدام از یک کارگزار گمرکی مشاوره بگیرید.
  • سعی کنید در انتخاب به سراغ برندهای به نام و شناخته شده بروید که مورد تایید ایران نیز باشد، در غیر این صورت در اقدامات ترخیص به مشکل خواهید خورد.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *