whatsapp

اقامت امارات

3/5 - (2 امتیاز)

با توجه به اینکه امارات دارای وضعیت اقتصادی رو به رشد و شرایط زندگی مناسبی است، امروزه افراد زیادی در تلاش گرفتن اقامت امارات هستند. در این مقاله می خواهیم به بررسی شرایط و روش های اقامت در دبی بپردازیم.

شرایط گرفتن اقامت امارات

دریافت اقامت دائم امارات کار آسانی نخواهد بود اما با تمدید اعتبار ویزاها و حضور پیوسته به مدت  30 سال در این کشور میتوانید اقامت دائم و پاسپورت امارات را بگیرید.

زمانی که تابعیت دبی را دریافت کردید باید تابعیت قبلی خود را از بین ببرید چون امارات فانون تابعیت مضاعف را نمی پذیرد.

روش های اخذ اقامت و مهاجرت به دبی / امارات

  • تحصیل: در این کشور امکان تحصیل برای دانشجویان خارجی در دانشگاه های خصوصی و بین المللی وجود دارد. دانشجویان با ارایه نامه پذیرش دانشگاه خود می توانند ویزا برای طول دوره تحصیل خود دریافت کنند.
  • سرمایه گذاری و ثبت شرکت: این روش یکی از بهترین راه های دریافت اقامت می باشد. اگر ایده ی عالی و درآمد زایی برای کارافرینی داشته باشید می توانید اقامت 5 ساله برای خود و خانواده بگیرید و این ویزا قابل تمدید نیز می باشد.
  • کار: در این روش یک کارفرما در امارات باید به شما درخواست بدهد تا شما بتوانید ویزای کاری را برای مهاجرت داشته باشید. عواملی مانند: سن، مدارک دانشگاهی و حرفه ای، سوابق شغلی و توانایی فرد برای کار در دبی تاثیر گذار می باشد.
  • خرید ملک: با خرید ملکی به ارزش حداقل 1 میلیون درهم میتوانید اقامت 6ماهه الی 2ساله دریافت بکنید و بعد این مدت اقامت شما باید تمدید شود هم چنین در طول این مدت اجازه کار در امارات را ندارید.
  • ازدواج: از طریق ازدواج با یک فرد اماراتی ابتدا به شما اقامت موقت و پس از ثابت شدن تعهد ازدواج بعد چند سال اقامت دائم داده می شود.
  • تولد: علاوه بر اینکه نوزاد در خاک امارات باید متولد شود، پدر یا مادر او نیز باید اماراتی باشند تا تابعیت به کودک داده شود.

بهترین روش برای دریافت اقامت

ثبت شرکت و سرمایه گذاری راحت ترین روش برای دریافت اقامت می باشد. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه مقاله ی ثبت شرکت در دبی را حتما مطالعه کنید.

اقامت دبی برای ایرانیان

یکی از روش هایی اقامت که برای ایرانیان امکان پذیر است، اقامت ۳ ساله با ثبت شرکت است. این روش برای افرادی که میخواهند کسب و کاری را در امارات راه اندازی کنند بسیار عالی بوده و با ثبت شرکت می توانند چند نفر از اعضای آن اقامت ۳ ساله ی امارات را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *